tisdag 22 juni 2010

Helgen...

Helgen som varit har vi spenderat på Ponny -SM och plåtat. Det har varit riktigt skoj och det har blivit en hel del fina bilder. Hundarna har fått vara med och det blir ganska intensivt för dem med hästar som rör sig och andra hundar samt folkmängden. Skickade in lite exempelbilder till tidningen Ridsport och de hörde faktiskt av sig sedan efter de sett mina foton och var intresserade av att höra om jag hade några bilder på SM-vinnarna enskilt eller i grupp. Nu tror jag nog inte att de blir publicerade - de har en officiell fotograf som plåtat för dem sedan jag var liten knatte och gick i blöjor. Men tekniken förändras och det gäller att hänga med i alla redigeringsprogram som man har förmånen att jobba med nuförtiden så det kan nog vara bra att komplettera med oss yngre också ^^. Tycker det är smickrande att de faktiskt visade intresse ( Ridsport är motsvarigheten till Dagens Nyheter *förklarar*). Något som iaf är beslutat är att jag kommer plåta för Equipe och så får vi se hur det går. En sak i taget! / Liv

Inga kommentarer: